Vilkår for IntraActive Replay
Definitioner
“Replay” henviser til IntraActive Replay.
“IntraActive” er en produktpakke udviklet af Fellowmind Danmark.
“IntraActive-teamet” og “Vi” er det produktteam i Fellowmind Danmark, der er ansvarlig for udviklingen af IntraActive-produkterne.
“Fellowmind Danmark” har momsnummer DK25790936.
“Fellowmind Danmark” er en del af “Fellowmind B.V.”
“Fellowmind B.V.” har momsnummer NL814489886B01 og hovedkvarter i Holland.
“Player” er en enhed i Replay, som normalt repræsenterer en skærm, hvor indhold fra Replay vises. Til testformål kan det dog også blot være et browservindue på en arbejdsstation.
“Replay Kiosk” er en app til Windows, som bruges til at vise indhold fra Replay.
“Du” og “kunden” henviser til den kunde, der vælger at tilføje Replay-appen fra Teams Store.
Om IntraActive Replay
IntraActive Replay er et digital signage-produkt udviklet af IntraActive-teamet i Fellowmind Danmark, som giver kunderne mulighed for at konfigurere indhold på skærmene via en app i Microsoft Teams.
Aftale
Denne aftale er mellem Fellowmind Danmark og den virksomhed, der bruger Replay, et produkt fra Fellowmind Danmark.
Fellowmind Danmark
Rosenørns Allé 1
1970 Frederiksberg C
Danmark
Ved at bruge Replay accepterer du denne aftale på vegne af din virksomhed og bekræfter, at du har bemyndigelse til at gøre det.
Replay-appen leveres, som den er, uden nogen garantier for dens funktioner eller funktionalitet.
Fellowmind Denmark kan til enhver tid ændre vilkårene og aftalen. De seneste vilkår er altid tilgængelige på hjemmesiden. Fellowmind Denmark vil underrette kunderne om eventuelle ændringer, der kan påvirke dem.
Du accepterer de opdaterede vilkår ved at fortsætte med at bruge Replay-produktet, efter at de er blevet ændret.
Distribution af apps
Replay er et Software-as-a-Service-produkt, som Fellowmind Danmark hoster i Microsoft Azure i Irland.
Du kan installere Replay som en app til Microsoft Teams fra Microsoft Teams Store.
For at bruge Replay skal du give appen de nødvendige tilladelser. En global administrator på din Microsoft-tenant skal gøre dette efter installationen.
Fordeling af spillere
Replay Kiosk er en software til Windows, som IntraActive distribuerer gennem Microsoft Store. Den viser indhold fra Replay, som er knyttet til en afspiller. Du kan downloade softwaren gratis, men du skal have en licens til hver skærm, der kører den.
Du kan også bruge indbyggede browsere til at sætte afspillere op uden at bruge Replay Kiosk. Se dokumentationen for krav til at køre Replay.
Registrering
Når du tilføjer Replay fra Teams Store, gemmer vi dine virksomhedsoplysninger, f.eks. din e-mailadresse og dit telefonnummer, i Microsoft Partner Portal. Vi kan bruge dem til at hjælpe dig med Replay. Du kan til enhver tid bede os om at slette disse oplysninger og holde op med at kontakte dig.
Du skal registrere dine virksomhedsoplysninger, herunder dit momsnummer, til fakturering, når du tilføjer Player-licenser.
Ved at registrere dine virksomhedsoplysninger accepterer du vilkårene i denne aftale med Replay og bekræfter, at du kan gøre det på vegne af din virksomhed.
Kontakt os, hvis du har brug for at ændre dine kontaktoplysninger eller andre registreringsoplysninger.
Prisfastsættelse
Du kan bruge Replay gratis til den første spiller (skærm) i 30 dage. Hvis du tilføjer flere spillere, skal du betale for hver skærm. Efter 30 dage vil du blive opkrævet for alle skærme baseret på den aktuelle pris. Du kan tjekke de aktuelle priser i Replay-appen i Microsoft Teams under Kontoindstillinger.
Priserne inkluderer ikke moms.
Betaling
Du får en faktura for hver spiller hver måned. Du kan betale automatisk med kreditkort eller manuelt med den faktura, vi sender dig pr. e-mail.
Hvis du har brug for andre betalingsbetingelser, bedes du kontakte os, så vil vi gøre vores bedste for at imødekomme dig.
Du er ansvarlig for eventuelle betalingsgebyrer, f.eks. kreditkortgebyrer, ud over Replay-licensgebyrerne.
Opsigelse
Du kan afslutte din kontrakt når som helst ved at fjerne alle dine spillere og sætte antallet af licenserede spillere til 0 i Replay-appen i Microsoft Teams. Du betaler kun for den aktuelle måned, når du opsiger.
Du kan også bede os om at opsige din kontrakt for dig.
Vi kan opsige enhver kontrakt og fjerne alle spillere uden varsel, især hvis du ikke betaler eller misbruger Replay-appen. Vi giver dig fuld refusion for den aktuelle måned, hvis vi opsiger din kontrakt af andre årsager.
Støtte
Du kan kontakte IntraActive-teamet for at få support på Replay. Vi vil gøre vores bedste for at hjælpe dig inden for 24 timer på hverdage, men vi kan ikke garantere eller love noget serviceniveau.
Du kan også lave en aftale med os om en serviceniveauaftale (SLA) for Replay-support. Kontakt os for at tale om vilkår og priser for dette.
Garanti for oppetid
Vi garanterer, at Replay vil være oppe og køre 100 % af tiden.
Hvis Replay er nede, giver vi dig 20% rabat for hver 1% nedetid i en måned. Hvis Replay er nede mere end 5 % af tiden, giver vi dig 100 % rabat i den pågældende måned. Rabatten vil være på din næste betaling.
Vi giver dig ikke mere end 100 % rabat i nogen måned.
Begrænsninger: Vi er kun ansvarlige for Replays oppetid og dens infrastruktur. Vi er ikke ansvarlige for nedetid forårsaget af andre ting. For eksempel er vi ikke ansvarlige for:
- Nedetid for Microsoft Teams
- Nedetid for Microsoft 365
- Problemer på en afspiller, f.eks. hardware-, operativsystem-, afspillersoftware- eller netværksproblemer.
IntraActive-teamet vil tjekke hver nedetidshændelse og beslutte, om Replay var nede eller ej.
Begrænsning af ansvar
Replay, IntraActive og Fellowmind er ikke ansvarlige for noget økonomisk tab i forbindelse med Replay, undtagen som angivet i oppetidsgarantien.
For eksempel:
- Du må kun lade autoriserede brugere styre indholdet på afspillerne.
- Du skal købe og bruge passende hardware, der kan køre afspillerne fra Replay.
- Vi er ikke ansvarlige for eventuelle hardwareproblemer eller -fejl.
- Replay tager ikke backup af dit indhold, og du kan miste det.
- Tab af forretningsmuligheder eller goodwill
Hvis det viser sig, at vi er ansvarlige i henhold til lov eller aftale, vil vi ikke betale dig mere end det, du har betalt os for Replay i den aktuelle måned.
Datasikkerhed og GDPR
Replay gemmer dine data i Azure i Nordeuropa (Irland) og Vesteuropa (Holland). Replay hjælper dig med at følge GDPR-reglerne, men du skal også overholde alle andre love om datasikkerhed og -beskyttelse, der gælder for dig.
Ud over det indhold, du tilføjer til Replay i Replay Teams-appen, registrerer vi også brugernavnene på de brugere, der bruger appen. Vi behandler og gemmer muligvis også dynamisk indhold i afspillerne, f.eks. data fra RSS-feeds.
Du er “dataansvarlig”, og Fellowmind Danmark er “databehandler”.
Du kan bede os om at eksportere dine data fra databasen. Vi opkræver betaling for den tid, det tager at gøre det.
Vi kan slette dine data, hvis du ikke betaler.
Software
Replay Teams-appen, Replay API og Replay Kiosk-appen opdateres løbende efter behov i overensstemmelse med servicen af et SaaS-produkt. Vi er kun i stand til at yde support, når al software er fuldt opdateret.
Softwaren ejes af Fellowmind Danmark, og kunden bevarer retten til at bruge softwaren gennem sit abonnement.
Markedsføring
Vi kan bede om din godkendelse til at bruge din virksomhed i et casestudie til markedsføringsformål på vores hjemmeside og til at blive distribueret andre steder på og uden for internettet.
Vi kan vælge at fremhæve enhver kunde som reference i intern og ekstern markedsføring, men du er til enhver tid velkommen til at anmode om, at vi fjerner din virksomhed fra henvisningslisten.
Fortrolige oplysninger
Alt indhold, som du tilføjer til Replay, betragtes som fortrolige oplysninger af os og vil ikke blive delt med nogen uden for Fellowmind uden dit udtrykkelige samtykke.
Hardware
Replay er et SaaS-produkt, og den leverede tjeneste er en tjeneste og software. For at gøre det nemmere for dig sælger vi hardware, som vi ved er yderst kompatibel med Replay-produktet. Enhver hardware, du køber fra Replay, tilhører dig, og den er ikke relateret til nogen abonnementstjeneste for Replay.
Force Majeure
Fellowmind Denmark er ikke ansvarlig for problemer, der opstår som følge af force majeure. Force majeure defineres som situationer, der opstår uden for vores kontrol, og som vi ikke med rimelighed kunne have forudset.
Det gælder f.eks. naturkatastrofer, krig, oversvømmelser, hærværk, epidemier og strejker.
Generelt
Hvis nogle af disse vilkår anses for at være ugyldige eller ulovlige i henhold til dansk lov, er det kun de pågældende vilkår, der påvirkes, og andre vilkår er stadig gældende. Hvis en sådan uforenelighed mellem vilkårene og dansk lov opdages, opdaterer vi vilkårene så hurtigt som muligt.
Disse vilkår kan opdateres med rimeligt varsel.
Vilkårene er underlagt dansk lovgivning, og uoverensstemmelser, der skal behandles af en domstol, vil blive behandlet af domstolene på Frederiksberg, hvor Fellowmind Danmark, som er den juridiske enhed, Replay tilhører, har sit hovedkvarter.